دومین همایش و فن بازار ملی سلامت

متن زیر از سایت همایش می باشد :‌

نشست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه با 30 شرکت دانش بنیان برتر حوزه سلامت در راستای دومین همایش و فن بازار ملی سلامت در تاریخ 7 مهرماه 1395 برگزار گردید.

در این نشست که 7 مهر 95، در سالن اجلاس دانشگاه برگزار شد، پس از معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان، دکتر منظم مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه گفت: به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم که در جمع تولیدکنندگان دانش‌بنیان کشورم حضور دارم.

هدف از تشکیل این جلسه ایجاد هماهنگی بیشتر برای حضور شرکت‌های دانش بنیان در دومین همایش و فن بازار بود. دکتر منظم در ادامه افزود: در این جلسه برترین شرکت‌های دانش‌بنیان از نظر کارآفرینی، میزان تولید و فروش محصولات گرد هم جمع شده‌اند تا با کمک یکدیگر همایش و فن بازار ملی سلامت را با موفقیت در آبان ماه سال جاری برگزار کنیم.

در ادامه رئیس دبیرخانه دومین همایش و فن بازار ملی سلامت، با اشاره به نقش نهادهای تسهیل گر به عنوان ضلع سوم فن بازار، به بیان حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پرداخت و گفت: بر اساس موافقت اولیه که صورت گرفته برای 25 تا 35 درصد خرید محصولاتی که جنبه کلینیکی دارند و 40 تا 50 درصد محصولاتی که جنبه تحقیقاتی دارند؛ تسهیلاتی در اختیار مجموعه قرار می گیرد و در حال حاضر در مرحله آماده سازی و امضا این توافقنامه هستیم. این حمایت برای محصولات شرکت آراپژوهش 75 درصد می باشد.

شرکت آرا پژوهش نیز به عنوان یکی از برترین شرکت های دانش بنیان در این همایش شرکت خواهد کرد.
پوستر نمایشگاه (برای مشاهده سایز بزرگ پوستر بر روی آن کلیک نمایید) :
پوستر دومین همایش و فن بازار ملی سلامت