هفدهمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و فن بازار

متن زیر از سایت نمایشگاه می باشد :

هفته پژوهش و فناوري، هفته اي است كه فرصت مناسبي براي توجه و تمركز روي ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوري در كشور فراهم مي آورد تا كليه ذي نفعان ضمن اطلاع از روندها و وضعيت موجود در كشور براي آينده، برنامه ريزي و اقدامات بهتر و مهم تري را در دستور كار خود قرار دهند. انتخاب و معرفي برگزيدگان حوزه پژوهش و فناوري و تجليل از آنها و همچنين ايجاد فرصت تعامل بين ذي نفعان اين حوزه به شيوه هاي مختلف نظير برگزاري نمايشگاه، فن بازار، همايش ملي، مصاحبه هاي مطبوعاتي و راديو تلويزيوني فضايي را در كشورايجاد و به آن دامن مي زند كه ضمن ارتقاء شأن و جايگاه پژوهش و فناوري و فعالين در اين عرصه، بسترسازي مستحكمي را براي ادامه راه تقويت و توسعه پژوهش و فناوري كه ضامن پيشرفت واقعي كشور و ايجاد ثروت، رفاه و امنيت براي مردم است در ابعاد اجتماعي و فرهنگي فراهم نمايد.
به همين منظور ستاد برگزاري هفته پژوهش و فناوري، همه ساله برنامه هاي متعددي را با همكاري سازمانها، نهادها، دانشگاهها و مؤسسات مرتبط با پژوهش و فناوري برگزار مي نمايد.

هفدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی از تاریخ 24 تا 28 آذر ماه برگزار می‌شود.

شرکت آرا پژوهش نیز به عنوان یکی از برترین شرکت های دانش بنیان در این همایش شرکت خواهد کرد.
جانمایی نمایشگاه (برای مشاهده فایل جانمایی بر روی آن کلیک نمایید) :
جانمایی هفدهمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و فن بازار
پوستر نمایشگاه (برای مشاهده سایز بزرگ پوستر بر روی آن کلیک نمایید) :
پوستر هفدهمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و فن بازار