چگونگی ارائه خدمات به کاربران ARA-AFM

آراپژوهش با عنایت به فلسفه وجودی خود، ترویج و توسعه پژوهش و کاربرد در نانوفناوری، اقدام به تولید میکروسکوپ نیروی اتمی نموده است و برای شرکت مهمترین مسئله فعالیت هر چه بیشتر میکروسکوپ در انجام تحقیقات کاربردی است.

فارغ از نظر و خواست دارندگان و یا کاربران ARA-AFM در بکارگیری و عملکرد دستگاه، عدم فعالیت دستگاه به هر دلیل مورد پذیرش آراپژوهش نبوده و بدین منظور، آراپژوهش راه ارتباطی سریع جهت ارتباط کاربران ARA-AFM و شرکت ایجاد نموده است.

تماس تلفنی :

در زمان ساعات اداری می توانید با شماره های زیر، بخش «پشتیبانی و خدمات پس از فروش» تماس حاصل فرمایید. پس از دریافت درخواست، کارشناسان شرکت ظرف کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

شماره تماسهای آراپژوهش : 87-76250186-21 (98+) و 57-76251051-21 (98+)

ایمیل و فکس :

پس از خرید دستگاه، فرم «درخواست سرویس» برای اپراتور دستگاه ارسال می گردد تا در صورت نیاز به دریافت سرویس، مشکل را از طریق فرم مذکور به شرکت اعلام نماید.با ارسال فرم تکمیل شده به آدرس support@ara-research.com یا فکس به شماره 76250596-21 (98+)، درخواست در اسرع وقت توسط کارشناسان آرا بررسی گردیده و جهت رفع مشکل، اقدامات لازم صورت می پذیرد.

پنل کاربران آرا پژوهش

پنل کاربران آراپژوهش,کاربران ARA-AFM

شرکت آراپژوهش به منظور پشتیبانی بهتر و ارتباط نزدیک تر با کاربران خود، اقدام به ایجاد «پنل کاربران آرا پژوهش» بر روی وب سایت خود نموده است.
کلیه ارتباطات کاربران ARA-AFM، شامل اطلاعات شخصی هر مرکز، خدمات سرویس، مسابقات تصاویر، صفحه کاربران و دیگر مطالب به سادگی از طریق پنل کاربران قابل انجام و پیگیری است.

حمایت ها و تشویق ها

آراپژوهش به منظور حمایت هرچه بیشتر از فعالیت های پژوهشی کاربردی، با ایجاد مشوق هایی اقدام به برگزاری رویدادهای سالانه با مشارکت کاربران ARA-AFM می نماید.
  1. مسابقه تصاویر ARA-AFM در دو بخش”بهترین تصاویر” و”فعال ترین مرکز” تیرماه هر سال آغاز و در مهرماه، برگزیدگان طی نمایشگاه فناوری های نانو اعلام می گردند.
اعطای لوح تقدیر، اعتبار خرید اقلام مصرفی دستگاه، جوایز نقدی به اپراتور ARA-AFM و اعلام برندگان به مراجع ذیربط همچون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به منظور ترویج و توسعه پژوهش با استفاده از ARA-AFM در نانو تکنولوژی است.

آراپژوهش خود را موظف می داند مراکز فعال را به جامعه علمی کشور معرفی نموده و فعالیت آنان را بروز و جلوه دهد. بدین منظور در وب سایت آراپژوهش بخشی باعنوان”کاربران ARA-AFM“جهت مراکز فعال تخصیص داده شده است که حاوی اطلاعات مراکز، تصاویر گرفته شده و مقالات چاپ شده با دستگاه ARA-AFM می باشد.

وضعیت کاربران و دستگاه ها :

از آنجایی که فعالیت هرچه بیشتر کاربران ARA-AFM مد نظر شرکت می باشد، وضعیت کاربران و میزان فعالیت ایشان به صورت منظم و غیرمنظم به صورت تلفنی مورد پرسش واقع شده تا در صورت وجود هرگونه مشکل راهکاری پیشنهاد و اجرا گردد.

تماس های منظم بر مبنای روش اجرایی استاندارد ISO9001 تنظیم شده است. پس از نصب و راه اندازی دستگاه و در فواصل 2 هفته، 1 ماه، 3 ماه، 6 ماه و 1 سال با اپراتور دستگاه تماس حاصل شده تا از میزان فعالیت بالای اپراتور اطمینان حاصل گردد.

به صورت نامنظم نیز در هر فصل حداقل یک بار طی تماس تلفنی با اپراتورها، وضعیت دستگاه و میزان فعالیت، مورد پرسش واقع شده تا در صورت وجود هرگونه مشکل چه از لحاظ اپراتوری دستگاه، چه از لحاظ دستگاه و در برخی موارد حمایت های موجود در سازمان هر مرکز دارنده ARA-AFM، راهکاری پیشنهاد و اجرا گردد.